Tadaaa!

Äntligen har jag kommit på mina inloggningsuppgifter 😜 Så nu kan jag skriva av mig ibland! 


Mycket har hänt på dessa 18 månader! Tias är nu 3,5 och Nova har blivit 6 och börjat förskoleklass 😱 och vi har flyttat, nästan 60 mil. Lilla röda huset har vi kvar men numera bor vi ute på ön, vi har testar i sex månader och det funkar bra. Barnen trivs super bra både med att bo här och på förskolan/skolan och vill inte alla flytta ner igen. Jag trivs såklart bra och Staffan verkar trivas han med, han säger iallafall att han gör det så jag får lita på det 😊 Det var han som bestämde att vi skulle testa att flytta upp!



Kommentarer
Postat av: Bella

Toppen!

2017-11-12 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu