Maj :O

Helt plötsligt står det maj på första sidan av kalendern 😳 vad hände med april? Har den månad ens vart i år?
Nu börjar det hända mycket saker, lite för mycket ibland. Denna vecka ska jag hinna med att läsa två böcker, svara på en hög med juridikfrågor och skriva ihop ett PM arbete. Allt avslutas med ett prov på torsdag eller fredag. Denna veckan är galen och jag är stressad bara jag tänker på den. 

På söndag ska vi även fira Tias som fyller hela två år den 10:onde. När blev han så stor? Och vi har inte ens kommit på vad vi ska köpa till honom 😔

Samma vecka som han fyller år händer det också massor men det är inget som är relaterat till skolan utan bara privata saker istället 😊 någon dag, antagligen måndagen så är det möte med stå upp och gå festen, torsdag flyger jag fram och tillbaka till Stockholm för att få min klänning insydd, onsdag fyller en kompis 30, fredag ska Staffan ut med jobbet och på lördagen ska vi på 30-års kalas. 

Jag kan ju säga som så att vi inte har många dagar som vi inte har något att göra på just nu 😜 jag får istället och funderar på när vi kan ta en dag och bara va. Men men det får komma senare!

Just det, ett sommarjobb har jag fått också. Jag jobbar v25-32 och jobbar alltså alla veckor Staffan är ledig, lite trist men barnen behöver bara gå på förskolan fyra veckor denna sommaren vilket jag tycker är positivt. De är lediga lite innan midsommar (runt vårt bröllop) och sen börjar det midsommarveckan och går fyra veckor. V29 börjar Staffans semester och sen är de tillbaka på förskolan den 5 september igen 👌🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu