En tung kväll

Det är 17 dagar kvar till bröllopet, under den tiden ska jag skriva två tentor också. Jag börjar bli stressad men endast med skoldelen, vilket är rätt skönt. 

Idag hade Novas förskola sommarfest, det är som en sommarlovsaslutning och 6-åringarna fick medalj och blomma. Tänk att Nova ska få blomma nästa år 😳

Tidigare ikväll fick jag även reda på att vår älskade hund inte finns mer. När han köptes var jag livrädd för hundar, jag var fruktansvärt rädd och tyckte inte alls om dom. Sen kom han och allt förändrades, idag har jag två egna. Han har sån stor plats i mitt hjärta och det är tungt att veta att jag aldrig kommer få se han igen. De tre senaste åren har jag gått och väntat på att detta ska hända eftersom han har vart så dålig nu men ändå blir jag lite chockad att det hände just nu 😔

Kommentarer
Postat av: Bella

Alltid jobbigt när det sker, även när man vet att det är "dags" 💙

2016-05-27 @ 07:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu