#påmittvis

För ett år sedan tröttnade jag och la om kosten eller rättare sagt plockade bort saker som inte är bra. Jag började med att plocka bort pasta, ris, potatis och bröd. Det gick bra ganska länge men vid påsk fuskade jag och det höll i sig hela sommaren. I augusti tog jag tag i saken ordentligt och sen dess äter jag lchf. Visst händer det att jag fiskar ibland men det är inte gott längre, den där godisbiten som smakade ljuvligt förr smakar mest bara konstigt nu. Samma med pasta, jag kunde leva på pasta förr men nu är det inte speciellt gott längre. 
Under dessa 8 månader har jag gått ner 14 kg, tappat 11,5 cm i midjan, 13,5 cm över magen, 9 cm över rumpan, 12 cm över brösten, 11 cm på varje lår och 2,5 cm över varje arm. Armarna har dessutom vart lite smalare men jag har istället börjat bygga upp lite muskler långt där inne. 

Än är jag inte klar, jag har ca 5-6 kilo kvar till mitt mål. Ett mål som är lite flytande då jag inte kommer bry mig så mycket om vad vågen säger utan mer på hur kroppen känns. 

Jag har fram till 20 april på sig att bli så nöjd jag bara kan inför vårt bröllop, då ska jag nämligen mätas för klänningen och jag hoppas ju att jag verkligen kommer va nöjd med mig själv då. 

Kommentarer
Postat av: Bella

Med bra mat och bra tänk kommer man långt. Bra jobbat 💖

2015-11-24 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu