Sommar?

Det händer inte mycket här, sommaren är rätt trist egentligen i år och även om det inte har regnat så mycket så har det vart kyligt och blåst mängder. Vi har iallafall tagit oss till stranden en dag i år och båda barnen var som tokiga i havet och stranden och alla snäckorna, det tackar vi simningen för 😃

För snart två veckor sen friade jag till sambon som tack och lov sa ja 😜 han har alltid sagt att han inte vill gifta sig men har aldrig kunnat säga varför och nu när jag kommit på att jag faktiskt vill gifta mig så tänkte jag att jag får ju pröva iallafall, jag kunde ju inte få mer än ett nej. Så nu försöker vi komma på rätt dag bara när vi ska gifta oss och försöka få ut något vettigt ur honom är ju omöjligt 😒

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu