Tiden springer iväg

Ja, precis så känns det som. Tiden går just nu alldeles för fort. 
Jul och nyår firade vi uppe hos min pappa så vi var i Stockholm i två veckor och egentligen hade vi ingen större lust att åka hem igen. 
Tias blev åtta månader i lördags och kan nu krypa helt ordentligt (han började för 1,5 månad sen men har kommit på andra sätt att ta sig fram under tiden), han reser sig upp mot saker och går längst dom, han sätter sig själv och har nu fått fyra stycken tänder. 
Nova bara växer och växer och nu har vi börjat att testa nätter utan blöja, allt är på hennes villkor så hon bestämmer själv när hon går och lägger sig. 

Jag, barnen och hundarna åker upp till Stockholm igen på sportlovet och min älskade mamma kommer ner för att göra oss sällskap i bilen. 
I slutet av mars ska vi åka upp igen för då ska vi på en jaktkryssning. 
Vi är även bjudna till att åka skidor vecka fem men de hoppas vi nog eftersom vi inte kan ta med hundarna. 
Men mellan påsk och slutet av mig är det nog ganska lungt, förutom Tias 1-års dag.  Den 30 maj åker vi till Kroatien och sen resten av sommaren ska jag försöka hitta på spännande saker med barnen. 




Kommentarer
Postat av: Bella

Puss, så klart jag ställer upp och hjälper till när jag kan <3

2015-01-16 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu