Lugn och ro

När vi la barnen nu ikväll somnade Staffan samtidigt. Jag gick ner och njöt av tystnaden en stund innan jag började vika tvätten. Strax efter åtta kom han ner igen och tittade lite på tv, duschade och gjorde sin frukost tills imorgon för att vid nio gå upp och sova igen. 
Sen dess har jag tömt och fyllt diskmaskin igen, hängt tvätt, sopat löv på farstun (man kan ju undra varför jag fick för mig det i beckmörker), moppat golven, vikt mer tvätt och tagit mig en dusch. Nu gör jag absolut ingenting, ligger i soffan och tycker det är riktigt härligt att alla sover. Snart hoppas jag vårt besök kommer så att jag kan få gå och sova för nu börjar jag faktiskt bli trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu