Plugg

Jag försöker att plugga mest hela tiden känns det som men det är svårt att hitta tiden ordentligt. Där jag kan sitta helt ostört. Just ikväll har jag vart jätte rädd för att jag inte kommer klara kursen, gör jag inte de är det ingen idé att söka in till våren och då måste jag börja leta jobb nu istället. Då spricker hela min plan!

Jag har svårt för att då alla olika sätt man räknar ut på att fastna, så fort jag ser hur jag ska göra så fixar jag de. Ett kapitel är gjort och nu är det tre kvar. Så fort Tias börjar förskolan kan jag verkligen på riktigt lägga ner min tid och själ i det här och se till att fixa det men jag är så rädd att de ska va försent då. Att det blir för mycket på den korta tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu