Onsdag!

Det händer inte så mycket här samtidigt som det händer massor. 
Nova har börjat förskolan igen fast på den större förskolan, hon trivs jätte bra med sina allra bästa vänner från förra förskolan och sin ena kusin och en annan kompis. 

Jag har börjat plugga matte c eller 3b heter det nu. Vissa saker här jag jätte lätt för medan andra tycker jag är riktigt kluriga och förstår inte riktigt men jag ska nog lösa det. 

Tias är fortfarande hemma, 1 oktober har vi sökt plats till honom och hopps på att han ska få plats. Han utvecklas och lär sig nya saker varje dag och det är så roligt. Det senaste är att han talar om när han vill gå upp och sova, det har Nova aldrig gjort. Han har nio tänder, kan säga mamma, pappa, tack, tyst, ajaj, där, titta. För det mesta blir han arg och låter äh, äh, äh när han vill något. Varje gång tåget åker förbi så vinkar han, haha söta unge!

Bröllopet är bestämt datum och plats och till våra långväga gäster har enkla save the date kort skickas. Det kommer bli så roligt detta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu