Huvudvärk, feber och mjölkstockning

Jag trodde att mjölkstockning hörde till tiden med nyfödd, inte när de är över ett år. I mars/april hade jag min första mjölkstockning med närmare 40 graders feber. Igår kom den andra, på det kröp en huvudvärk från helvetet på. Inatt har jag vaknad av huvudvärken, av att Tias krånglar och ligger vaken i två timmar, av febern som gjort mig alldeles svettig för att samtidigt frysa som en tok. På det har jag haft extremt ont i hela kroppen, precis i varenda muskel. 

Nu finns bara lite huvudvärk kvar och är öm där mjölkstockningen sitter. 

Så medan Tias sover middag nu ska jag också vila så får jag plugga ikväll istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu