Stockholm snart

Jag känner mig ensam! Även fast jag inte är det så känner jag mig ensam just nu. Det är tråkigt när man har en känsla att det är bara jag som gör något, bara jag som städar, bara jag som tvättar, bara jag som lägger både det de ena och de andra barnet. Även fast det inte riktigt är så så är det den känslan jag har. Att jag spenderar större delen själv med barnen och senaste tiden även större delen av helgen själv med som gör nog mycket till. Vi är en familj och jag vill ha det så, inte som nu. 

Jag har iallafall köpt min bok nu och det är ett steg på väg i rätt riktning för mig, i rätt riktning för att jag ska må bra. För mår jag bra kommer jag orka så mycket mer och då kommer barnen få det så mycket bättre. 

Om några veckor åker vi till Stockholm och jag längtar så, jag behöver det nu. Vi får se om det blir allihopa eller bara jag, barnen och hundarna. Blir det bara jag, barn och hundar så blir det till att åka tåg eftersom jag vägrar stanna var femte minut i 40 mil för att få Tias nöjd. Så just nu funderar jag på hur jag ska lyckas få med mig allt så smidigt som möjligt om vi måste åka tåg. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Men hörru! Vi får ju ta en fika i stan nångång. Kanske när Nova är på dagis och Emma i skolan? Bara du, jag, Tias och Alex. Vad säger du?

Svar: Ja det tycker jag, det låter som en jätte bra idé.
Emelie

2014-10-03 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu