September!

Förra söndagen döptes Tias och i det stora hela gick det bra. Han sov igenom hela ceremonin och var glad under fikat efteråt. Prästen var inte speciellt bra men men. Vi hade velat ha en annan präst och skulle haft det från början men han hade blivit riktigt dålig så det fick bli så nu. 

Idag för tre år sedan vart jag inlagd på sjukhuset för misstänkt havandeskapsförgiftning och jag förstod inte alls vad jag gjorde där, på sjukhuset var man om man var sjuk och det tyckte inte jag att jag var. Vad jag inte visste då var att det bara var några få dagar kvar till mitt liv skulle kastas omkull och få en ny mening, jag var inställd på två veckor till minst. På onsdag blir hon hela tre år, min stora tjej 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu