Skrutthus

Detta hus, detta lilla lilla hus är hopplöst ibland. Jag skulle vilja möblera om så att det fungerar bättre men det går inte för det är för litet för att göra så som jag vill. Att göra på något annat sätt går inte heller eftersom det faktiskt är möblerat på bästa sätt just nu. 

Förvaring är en sådan där annan sak som jag saknar, vi har ingenstans att förvara saker. Två av våra garderober går åt till att bara förvara saker. En del utav dom sakerna kommer vi att kunn sälja/slänga om ett år då det är bebissaker men så länge så får det ligga saker på alla konstiga ställen. 

Idag är det även 9 dagar kvar tills lillebror är tänkt, dvs nästa söndag. Jag hoppas på att han kommer någongång nästa helg för det skulle passa bäst men man brukar ju inte ha så mycket att säga om det 😉

Kommentarer
Postat av: mamma

puss gumman. Älskar dig!

2014-05-03 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu