Hej där huvudvärk

Igår hos besöket hos barnmorskan hade mitt blodtryck gått upp igen, det tillsammans med min svullnad och huvudvärken gör att jag ska tillbaka imorgon igen. Mitt undertryck har pendlat mellan 70-90 denna gång. Däremot var mitt övertryck normalt denna gång så därför slapp jag åka upp till förlossningen, jag hade inte heller något protein i urinen. 
Nu efter jag lämnat grisastina på dagis fick jag en hemskare huvudvärk så nu har jag till och med petat i mig en Alvedon (jag tar aldrig värktabletter annars) så vi får se om det lugnar ner sig. Annars är jag nog tvungen att ringa och höra om jag ska vänta tills imorgon eller om jag behöver komma upp och kolla för säkerhets skull. 

Ja ja i vilket fall som helst så är det inte långt kvar nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu