Mormor 70 år

Idag har vi vart och firat min mormor som fyller 70. Trodde inte att det skulle va så många där men där hittade vi både en morbror, två mostrar, kusiner, kusinbarn och min lilla mamma 😊 kul att snabbt träffa några av mina äldre kusiner också eftersom det blir så sällan. 
Tias var jätte söt i sin lilla body med fluga men jag glömde ta en bild på han så får göra det någon annan gång. 

Imorgon kommer pappa/morfar hem och Nova längtar massor efter dom nu. Tjatar varje dag! Så vi hoppas på att de kommer hem hyffsat tidigt iallafall. 

Innan vi tog båten hem var vi in på maxi och handlade och tog en av dessa vagnar. Såna borde de skaffa på maxi hemma också, perfekt att kunna ställa babyskyddet där uppe och spänna fast det 👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu