Ny bil

Vi har semester! I en vecka har vi snart vart lediga och har en vecka kvar. Vi befinner oss i Stockholm och bara tar det lugnt men någon gång nästa vecka måste vi åka hem. Jag försöker att få min foglossning att göra så lite ont som möjligt men det verkar omöjligt. Kan inte längre sitta ner ordentligt utan att det gör fruktansvärt ont. 
Men idag iallafall åkte vi en snabb sväng in till stan då vi sett en bil på blocket, vi åkte och tittade och köpte den så på tisdag ska vi hämta min nya bil. Behövs verkligen då familjen växer och min lilla Tage har gett upp helt. 

Nu ligger jag med grisafisa som precis somnat och jag ska göra likadant för imorgon verkar det bli lite jakt, som jag längtat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu