Hemsk vecka framför oss

Denna vecka kommer bli hemsk för oss allihopa. Jag jobbar fem nätter med start ikväll, sambon får då börja en timme senare på jobbet vilket gör att han får stanna en timme längre när alla andra har gått hem. Novisen går mellan 45-50 timmar på dagis, 10 timmar om dagen förutom på fredag när jag hämtar efter jag slutat.
Jag verkligen hatar denna vecka och schemat jag går på nu, det funkar inte alls och förstör för oss alla. Det är så att jag hoppas på att min kropp inte ska klara mer snart men samtidigt vill jag jobba så länge som möjligt för pengarnas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu