Lång tid och vår!

Tiden mellan inläggen blir bara längre och längre, det finns helt enkelt inte tid. Mycket händer, jag jobbar massor, Staffan jobbar, Nova går på dagis, ena hunden har opererats, vi letar hus och samtidigt försöker vi hitta tid att umgås med varann och andra.

Nu verkar iallafall våren hittat hit, trotts minus på nätterna så ska vi de närmaste dagarna få allt mellan 7-14 grader varmt. Äntligen säger jag bara! Nog för att jag gillar vintern men när snön kommer och smälter bort blir det bara klägg överallt.

Nu ska vi åka och handla och efter det får vi se vad det blir. Men med skinnjackan på och conversen på fötterna känner jag att våren är påväg trotts molnen på himmelen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu