Spännande månad

Denna månad kan bli spännande! Nu efter alla räkningar är dragna och vi vet exakt vilken summa vi har att röra oss med från och med idag säger mitt konto 117kr och Staffans 45kr. Så idag bakade jag tekakor och imorgon ska det göras frallor så bröd behöver vi inte köpa. I frysen finns det en del mat men inte så det räcker en hel månad.

Därför är jag extremt glad att Staffan har sitt sparkonto då jag inte har något, lång tid arbetslöshet och sedan föräldraledighet har gjort att mina sparkonton sinat rätt ordentligt. Tur då att jag bor med världens mest snälla gubbe som gärna tar lite på sitt sparkonto för att vi ska överleva. Men jag tar denna månad och försöker få ner vårt matkonto ordentligt då jag tycker att de är alldeles på tok för högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu