Provjobba

I fredags fick jag åka med och jobba igen. Det är jätte kul och jag får jätte mycket beröm från min körning. Det enda jag behöver lära mig är själva jobbet i sig dvs pappersdelen. Jag skulle åkt med på en ordinarie tur på tisdag men det vart inte riktigt så utan han ska ringa imorgon igen för att bestämma dag.
Jag ska åka med en dagstur och en natt tur sen ska jag köra en tur och visa honom hur allt fungerar. Fixar jag det då så får jag jobbet. Så nu bara suger jag åt mig allt han säger och det är mycket att ta in och jag hoppas min hjärna fixar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu