Vagnen

Någon bild på vagnen har jag inte men det är iallafall en bugaboo vi har köpt. Eftersom jag köpt i delar så vart den totala summan strax över 3000 för den. Egentligen hatar jag dom vagnarna bara för att det är en bugga men har hört så mycket bra om dom och att vi behöver en lite rejälare extravagn som vi kan köra ute hos Nova's morfar. Att det sen går att göra om den lätt och sy själv till den tyckte jag var en liten bonus. Annars hade vi tänkt oss en liten sulky men de finns inga som går att vända som var mindre än den vagnen vi hade och som gick att göra i grus.

Att bo nära gekås behöver inte va dyrt :P vi åker dit fyra ggr om året så det blir inte så dyrt. Man får passa på när set är lite folk för annars får jag tuppjuck :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu