Tomt

Ja här händer det inte mycket.

I torsdags var vi och pratade med banken. Kul att höra vad vi står idag och vad som krävs av oss om vi vill få liv i våra drömmar. Nova fick även ett sparkonto.

I fredags tog vi det bara lugnt, det enda vi gjorde var att handla mat och att sortera och fixa på övervåningen.

I lördags stor städade vi, det behövdes verkligen eftersom vi vart ute i solen och njutit ett par veckor istället för att städa ordentligt. På eftermiddagen/kvällen åkte vi till stan och åt på Fridolf men min pappa och styvmamma som tog en sväng förbi oss på vägen hem från Tyskland. Min mat var riktigt god och Nova var hur snäll som helst, det var visst väldigt spännande med alla människor.
Efter maten åkte pappa och min styvmamma med hem till oss och här satt vi och pratade till klockan vart elva nästan innan de åkte igen. Tycker det är så roligt när någon jag känner, alltså min familj och vänner där uppifrån, kommer och hälsar på. Självklart är det roligt med besök av alla här nerifrån också.

I söndags tog vi det också rätt lugnt, bytte sidospegel på min bil. Den ska besiktas på fredag men lär inte gå igenom eftersom motorlampan lyser igen.

Igår gjorde inte jag och Nova mycket, tog det lugnt och lekte.

Idag var det sista babysimmet och vi var jätte många i gruppen denna gång. Nova älskade det son vanligt och jag tycker det är så synd att vi får vänta till september nu innan nästa grupp drar igång igen. Hoppas verkligen de kommer finnas tider på helgerna då ifall jag lyckas få ett jobb. Nu ska vi bara få bilder på alla dyk också.
Det var även en fotograf från lokaltidningen där idag så vi får se om Nova hamnar på någon bild.

Imorgon ska jag åka till ett av gymmen här och bli medlen för nu är jag riktigt less på min mage, inte roligt när man måste köpa en hel ny garderob för att man inte har något man kan ha. Ja ja, det kan ju bara bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu