Tankar

Jag tycker det är rätt märkligt och fantastiskt egentligen att man kan bli så påverkad av en människas liv. Kanske inte påverkad men jag kommer inte på något annat just nu.
Av en människa man egentligen inte känner eller rättare sagt en människa man aldrig träffat iallafall. Men någon man mer eller mindre har daglig kontakt med.

Jag blir så ledsen när jag läser allt som händer denne, varför ska så mycket drabba en och samma människa för? Jag håller iallafall alla mina tummar och tår och hoppas allt vad jag kan att allt blir bättre nu. Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu