Så sjukt nöjd

Sitter i bilen på väg hem från vårruset i Göteborg. Jag sprang på 30,13!!! Mitt mål var under 40 minuter för jag hade sprungit på precis 40 min hemma. Men att springa hela 10 minuter snabbare kunde jag aldrig tro.

För mig är det en grym tid, jag har bara tränat en månad nu. Sprungit mellan 2 och 3 gånger i veckan. Senast jag tränade var för två år sedan och jag tror nog inte jag hade orkat springa fem kilometer då.

Nu ska jag leta efter fler lopp att ha som mål under sommaren och hösten.

Åååh satans jävla mega grym jag ÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Så bra jobbat!! :) vad duktig du är!

2012-05-08 @ 22:35:24
URL: http://Kamillaaaa.wordpress.com
Postat av: Bella

du är så duktig!

2012-05-09 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu