Måndag 7/5

I helgen har vi gjort massor tycker jag. I fredags var vi ju på gekås. I lördags besiktade vi först en husvagn, sedan letade jag efter kläder att ha på mig på kvällen då jag skulle träffa gamla klassen på Krönleins.
Det var riktigt kul att träffa dom igen.

Igår åkte vi och handlade och sedan stod jag och lagade mat till Nova halva dagen.

Imorse träffade vi föräldragruppen från BVC på biblioteket och så var det lite sång och lek. Sedan har vi bara tagit det lugnt. Denna veckan kommer det hända mycket känts det som.

Imorgon ska vi först på Babysim och sedan ska jag springa vårruset i Göteborg. Det går idag här hemma och först tänkte jag springa det också men då hade Staffan behövt ta ledigt två dagar.

På torsdag ska vi åka till banken och till helgen kanske pappa kommer en sväng och säger hej.

Just ja idag har visst jag och Staffan vart tillsammans i 22 månader. Tiden går riktigt fort och ändå har vi hunnit så mycket på så kort tid.

Bjussar på en bild på skruttfia som sedan ett par dagar tillbaka börjat dra sig upp på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu