Klämdag

Idag är ju egentligen en vanlig dag men eftersom en vanlig fredag för oss är helg så har vi fortfarande helg ;)

Staffan är och besiktar gröna pärlan och den kommer inte gå igenom men vi besiktar den ändå för att få en extra månad på oss att fixa den. Annars hade de blivit körförbud 1 juni eftersom vi kom på för två veckor sedan att den ska nog besiktas snart. Bilprovningen har missat att skicka ut en föreslagen tid till oss och till många andra med slutsiffra 3 då de haft krångel i deras datasystem. Så det var bara tur att jag kom på att den besiktades i maj förra året.

Jag själv har precis packar träningsväskan, är riktigt taggad på detta och tycker det ska bli skit kul. Nu jäklar! Jag hade ju som mål i januari att gå ner mina då sista 14-15 kilon till sommaren. Det gick jätte bra första månaden och jag tappade 3 kilo på två veckor. Sedan dess har det stått stilla på vågen, spelar ingen roll vad jag gjort. Först åt vi enligt lchf men det hände inget på tre månader så nu utesluter jag mer eller mindre alla kolhydrater men med fusk ibland. Till det försöker jag även hålla koll på hur många kalorier jag får i mig och ligger på 14-1500 idag. Det är rätt lite men ändå händer inget. Däremot vet jag att jag blir mindre eftersom jag tappat 27,5 cm totalt :)
Nej nu blir det styrka på gym för att bygga tillbaka mina muskler och även en del kondition för att få bort de sista kilona :)

Nu jäklar ska det bort, mitt nya mål är till min födelsedag. Lyckas jag då ska jag köpa mig en ny garderob för det kommer behövas då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu