Jag måste va...

Jag måste helt klart va världens bästa flickvän, iallafall imorgon ;)

Imorgon ska vi på picknick. Jag tycker det är så sällan vi gör något bara för att ta det lugnt och njuta av nuet så imorgon ska vi åka till ett litet mysigt ställe vid havet och äta massa gott. Så idag och igår har jag stått och gjort lemoncurd, chocolat chip cupcake med marschmallow frosting, hallonmoussetårta fast i miniformar, cakepops och snabba frallor. Jag fuskade lite och köpte apelsinmarmelad och hallon/granatäpple marmelad. Vi ska även ta med te och kaffe och självklart något till Nova och hundarna. Jag funderade på att göra scones precis innan vi åker men de finns så mycket annat att äta så det struntar jag nog i. Så det kommer nästan bli som en liten afternoon tea picknick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu