Fredag

Morgon började med att jag sprang en sväng inne i stan med en kompis. Gick inte riktigt som jag ville då jag fick världens håll efter lite mer än halva sträckan.

Sedan åkte jag hem och möttes av den nya vagnen som hade kommit. Åt lunch och duschade och efter det åkte vi till gekås. Nya vagnen åkte med för test körning. Den är inte pytte liten men betydligt mindre än den vi har. När man har som kraven vi/jag har så har man inte många vagnar att välja på men vi är nöjda.

På gekås köpte vi strumpor och underkläder till mig och Staffan, även en film med Magnus Betnér. Kläder till Nova. Dentastix, bajspåsar och tennisbollar till hundarna. Jag köpte även ett ac/dc linne, en pyjamas, pilatesboll och ett fodral till phonen som jag kan ha på armen medan jag springer.

Nu har vi ätit middag, fetaost biffar, sås och harrysar. Nova fick spagetti och köttförssås innan hon fick krypa ner i sängen. Staffan har pumpat min boll och nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på filmen vi köpte. Ikväll blir riktigt myskväll, länge sedan vi hade det.


Kommentarer
Postat av: Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Vad är det för vagn ni har köpt? :)

Jag vill också bo nära Gekås, fast det är nog tur att jag inte gör det ;)

2012-05-04 @ 23:02:58
URL: http://Kamillaaaa.wordpress.com
Postat av: Anna

Ja vad är det för vagn ni har köpt? Lite fina bilder på den kanske? :)

2012-05-05 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu