Transportera hund

Jag tycker helt klart att fler borde ta reda på vilka regler som gäller när man ska ha med sig hunden i bilen eller övriga djur för den delen också.
Jag har själv vart dålig på att de till att Shamie inte kan skadad när vi åkt bil vilket jag ångrar idag men som tur är har det aldrig hänt något.

Idag skulle jag aldrig köra med någon av hundarna lösa, antingen är det i buren eller säkerhetsbältet som gäller.

Reglerna om hur man ska transportera hundar är relativt nya och jag tycker att fler djurägare och även poliser borde bli mer uppmärksamma på det. För egentligen, vem sätter ett litet barn lös i bilen nu för tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu