Tove dagen

Idag är det Tove dagen så Nova har haft namnsdag idag. Enda namnsdagen hon har men hon fick iallafall en tillskillnad från mig som inte har någon.

Dagen har bjudit på... Ja vad egentligen? Inget alls! Tvättat lite, gjort middag och självklart har vi lekt massor. Det är nu det börjar bli roligt med en bebis. Hon är med på ett helt annat sätt tex så kan man ropa på henne och är hon i gåstolen så kommer hon springandes med världens leende.

Mer än så har faktiskt inte hänt, jo självklart en promenad i solen.

Så nu är badkläderna packade inför morgondagens Babysim och nu sitter jag och väntar på hjärtat som alldeles snart kommer hem och sen ska jag äntligen gå och sova. Så trött jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu