Snart helg

Idag är det snart torsdag och för oss innebär det snart helg. Så fort Staffan kommet hem inatt är det helg.

Igår och idag har vi inte gjort något speciellt. Tvättat en del kläder och framförallt sängkläder för Nova har börjat svälja luft vilken innebär att rapar vi inte henne när hon ätit välling spyr hon i hela sängen, mysigt!

Men jag har iallafall lyckats få upp lite påskris, tyvärr med färgade fjädrar vilket jag inte vill ha men de får sits där tills jag hittar andra. Alldeles nyss gjorde jag ett fågelbo som ska sitta i ett litet blomarrangemang som jag ska göra imorgon när vi åker och handlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu