Rycka upp sig

Vi som började så bra med att äta bättre har nu efter dopet kommit ner i en svacka, lyckligtvis har jag inte gått upp något men heller inte gått ner. Så nu är det bara att ta tag i maten igen och eftersom vädret börjat bli bättre nu ska jag även börja röra på fläsket.

Tanken är ju att jag ska springa men varken knän eller rygg lär orka längre sträckor så jag kommer börja med rask promenad och sedan öka joggning sträckorna.

Mitt mål är 73 kilo men jag kommer att utgå mest utifrån hur min kropp ser ut och känns. Målet hade jag tänkt att jag skulle nått till midsommar men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte lyckats med det men det ska deffenitivt va nått innan sommaren är slut.

Jag har alltså 11 kilo att tappa och det första som jag måste göra är att få tag i ett par joggningskor för det har jag inga och vill inte förstöra knäna ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu