Äntligen

Äntligen, äntligen ÄNTLIGEN har jag hittat något som funkar på mig. Att jag inte tänkte på det tidigare, det mest självklara sättet egentligen. Men imorse, två veckor sedan start hade jag tappat 1,9 kg. JIPPI!!! Utan speciell träning, har bara lyckats ta mig till gymmet en dag i veckan då Staffan jobbat över. Den här veckan hoppas jag på att få komma iväg lite fler gånger. Snart så kanske jag kan få min kropp så bra den kan bli för efter att ha haft en bebis i magen kommer den aldrig bli likadan igen, inte min inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu