Packa pappas kappsäck

Kvällen har spenderats med att försöka packa allt vi ska ha med oss men jag tycker det är svårt. Jag packar bäst när jag vet att jag verkligen måste packa och nu har jag ju faktiskt hela morgondagen på mig. Ja ja vår semester började för 15 min sen så nu är Staffan påväg hem från jobbet och imorgon ska vi nog inte göra så mycket mer än att städa och packa. På eftermiddagen/kvällen åker jag till gekås. Jag måste ha ny plast till min telefon plus att vi även behöver kolla lite andra grejer som brukar finnas hyffsat billigt där så jag åker dit själv och spatserat runt lite. Egentid kallas det, haha! Jag åker på kvällen så jag är dr någon timme innan dom stänger för då brukar det va rätt lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu