Underbara natt

Oj så bra Nova har sovit inatt. Såhär bra har hon inte sovit på länge.
Hon fick mat igår vid sju och efter det lekte vi och satte på henne pyjamas. Vid nio började hon gnugga ögonen så då gjorde jag lite mat åt henne och tog med henne upp. Där la jag henne i sin säng och gav henne nappen för jag skulle gå och tända nattlampan. När jag kom tillbaka hade hon somnat utan att ha ätit så jag tänkte att jag ställer flaskan här för hon kommer säkert vakna inom en timme för det brukar hon göra. När vi gick och la oss halv två sov hon fortfarande.

Åtta vaknade hon, åtta - hallå lixom. 11 timmar efter hon somnat och 13 timmar senast hon fick mat. Men iallafall då fick hon mat och somnade och sov till halv elva igen. Så nu har hon ätit lite till och ligger nu och pratar med sin pappa som hon väckte nyss.

Såhär hittade jag henne i sängen imorse, första gången hon snurrat så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu