Tokfia

Hon var så trött vid sju så vi gjorde mat redan då och gick upp till sängen. Väl där ville hon absolut inte sova. Åh så roligt, en övertrött bebis men efter ett tag när jag hållt henne väldigt tätt intill mig lugnade hon ner sig så att hon somnade tillslut. Jag kan ju tillägga att mina knän inte är gjorda för att gå runt och vyssa bebis.

Men vad gör hon nu mån tro? Jo hon sitter i babysittern och pratar. Försökte söva om henne men insåg att det är lönlöst så hon fick komma upp istället så nu hoppas jag på att hon blir trött snart igen så hon inte vill sova för länge imorgon för då ska vi på spädbarnsmassage med föräldragruppen och Staffan ska med. Ska bli roligt att se vad det är för människor där, se ifall det är några jämngamla eller om det bara är äldre.

Nej nu ska jag ta sista syltkakan och sedan diska flaskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu