Söndag

Idag fick jag mail om att sista julklappen är skickad så den kommer senast på tisdag.

Helgen har vi inte gjort något speciellt, igår var vi hos Staffans föräldrar och dammsög bilen och sen på kvällen åkte vi till en kompis till Staffan. Vi bar hemma strax innan ett och då var det bara att slänga Nova i säng så hon kunde fortsätta sova där. Vi kom inte i säng förrän tre då vi helt glömde bort tiden. Så vi vaknade vid halv tolv idag, på tok försent egentligen. Nova fick jag väcka vid halv ett. Sen åkte vi till djuraffären och köpte mat till shamie och efter det gick vi in på Clas Ohlson för att se om jag kunde hitta lite saker som jag behöver men det fanns det inte.

Nu har Staffan precis nattat Nova som somnade fort så hon var nog trött. Och jag håller på att packa eftersom vi åker på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu