Nattuggla

Idag är jag riktigt trött. Nova somnade inte förrän fyra inatt och vaknade vid nio första gången, åt lite och sov sen till tio. Just nu sover hon igen och har sovit sedan strax efter två så får se när hon vill vakna igen.

Ja och eftersom hon vart vaken större delen av natten har det inte blivit många knopp gjorda här idag men ska iallafall vika all tvätt så vi kan få bort de. Sedan funderar jag på att tvätta hennes babygym men får se om jag orkar eller om det bara blir en lat dag idag.

Här är hon i babysittern som jag tycker är jätte bra när man kan fälla ryggstödet precis som man vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu