Lucia

Idag vaknade vi i tid för engångs skull dvs i tid för oss. Så vid tio gick vi ner och åt frukost medan skruttfia satt i babysittern.

När Staffan åkte till jobbet åkte vi till stan och i min planering så skulle Nova bli hungrig när vi kom fram men inte då. Istället börjar hon skrika halvvägs så det var bara att stanna för att ge henne mat och sen åka vidare in till stan. Väl inne i stan köpte jag tre bodysar till Nova för hon har knappt några i rätt storlek och jag köpte även två stycken dregglisar och ett par strumpbyxor.

Påvägen hem stannade vi och köpte gravljus och sedan åkte vi till kyrkans minneslund för att tända. Synd att det var så mörkt eftersom jag inte vet hur det ser ut där men jag hittade dit iallafall.

Tänk att det gått ett helt år sedan. Känns inte som så.

Just nu ligger skruttfia och sover, hennes tupplur har blivit lite förskjuten eftersom vi var i stan men det är inte hela världen. Själv ska jag titta på twilight på kanal 5. Aldrig sett dem och inte vart speciellt intresserad av dem men tänkte att nu när de går på tven och det är gratis kan jag ju lika gärna se om de är så bra som alla säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu